Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 august 2012

Străina sunt în lumea ta

   A trecut deja ceva timp de cînd se întîmplă asta cu mine. Ştiu, e groaznic.E un sentiment oribil. Privindu-l , realizez că nu este deloc un macho, nu e frumos, nu arată aşa cum ar visa orice fata, dar inima mea simte ceva complet diferit de ce crede creierul meu. 
   El este pentru mine aproape un necunoscut, un om despre care nu ştiu mai nimic, un om  care cu siguranţă trăieşte pe un alt val. Dar acest necunoscut mi-a atras atenţia , dar cu ce anume? Nici eu nu pot să înţeleg. Felul lui de-a fi? Sensibilitatea? Romantismul? Ochii ? Părul? Orice poate fi.
   E u mister în care trăiesc de luni de zile. Acest străin, care nu e prea conştient de existenţa mea, a provocat în viaţa mea aşa sentimente că nici unul din admiratorii mei din fiecare zi nu a fost în stare de aşa ceva.
   Se întîmplă să-l privesc din umbră, uneori, şi să-mi dau seama că intre noi doi nu va fi nimic niciodată . În lumea lui sunt o straină.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu